תנאי שימוש
הגדרות
- "החברה" – גי איי אס מערכות תקשורת בע"מ (ח.פ. 516885340).
- "השירותים" – השירותים המסופקים על-ידי החברה וכוללים שירותי תקשורת, שיחות וחדרי ועידה, טלפוניה, שלוחות, ניתוב שיחות, הודעות קוליות, תוכנות טלפוניה, מספרי טלפון, מספרי זהב, ושירותים אחרים המוצעים על-ידי החברה מעת לעת.
- "לקוח" – לקוח החברה הרוכש שירותים ו/או מוצרים מהחברה.
כללי
- התנאים המפורטים במסמך זה להלן מהווים חלק בלתי נפרד מכל הצעה ו/או הסכם התקשרות שבין החברה ובין הלקוח, וזאת אלא אם הוסכם אחרת בכתב בין החברה ובין הלקוח.
- למעט אם נקבע אחרת בהצעה, תהא כל הצעה תקפה למשך 30 יום החל במועד הקבוע בה.
- הצעה חתומה או שנמסר פרטי תשלום ע"י הלקוח תיחשב כהצעה אושרה על ידי הלקוח. כל קיבול הכולל שינוי ו/או תיקון ו/או סטייה מהוראות ההצעה לא תחייב את החברה למעט אם אושרה בכתב ע"י החברה. שירותים נוספים שאינם נכללים במסגרת ההצעה יתומחרו בנפרד ע"י החברה.
ההרשמה
- במסגרת ההרשמה, תידרש הלקוח למסור לחברה פרטים אישיים מזהים כגון: שם מלא, מספר ת"ז/ח"פ, כתובת, מס' טלפון וכן כל מידע ומסמכים נוספים שיידרשו על ידי החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בין היתר, לצורך ביצוע הליכי הכרת הלקוח, רישום פרטי הלקוח ואימותם וזיהוי הלקוח, כנדרש על פי דין.
- כחלק מההרשמה יקבל הלקוח חשבון עם שם משתמש וסיסמה. פרטי החשבון של המשתמש הינם אישיים ואינם ניתנים להעברה לכל גורם אחר.
- החברה אינה אחראית לכל נזק או הפסד שייגרם לך עקב פריצה לחשבון של הלקוח או כל פעולה אחרת שנעשה בחשבון.
השירותים; תמיכה
- הלקוח מודע כי לצורך אספקת השירות על ידי החברה עליו לוודא כי קיימים ברשותו דרישות רשת ו/או דרישות טכניות אחרות בהתאם להצעה ו/או לפי שנמסר ללקוח בנפרד. הלקוח מאשר שאיכות השירותים תלויה בעמידתו של הלקוח בדרישות הרשת ו/או הדרישות הטכניות כאמור, וכי ייתכן שהרשת שבה הלקוח עושה שימוש אינה עומדת בדרישות המינימליות הנחוצות לצורך שימוש מלא ומשביע רצון בשירותיה של החברה.
- למעט אם נקבע אחרת בהצעה, חיבור הלקוח לשירותים יבוצעו בתוך 14 ימי עסקים ממועד הקיבול, בכפוף להשלמת התאמת התשתית בחצרי הלקוח ותקינותה, ובכפוף לזמינות הציוד הדרוש במלאי החברה.
- במהלך אספקת השירותים ו/או המוצרים, תעניק החברה ללקוח תמיכה טכנית במהלך שעות וימי העבודה של החברה (זמן ישראל) כדלהלן: א'-ה', 10:00-19:00. החברה רשאית לשנות את שעות העבודה מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בשל השתנות הנסיבות.
תשלומים
- תנאי התשלום הינם לפי ההצעה. כל המחירים המפורטים בהצעה אינם כוללים מע"מ, אשר יתווסף אליהם כדין.
- למעט אם נקבע אחרת בהצעה, התשלום יבוצע לא יאוחר מהיום הראשון בחודש הקלנדרי העוקב לחודש המצוין בחשבונית למעט תשלומים בעבור כרטיסי סים (PRE-PAID) ועלות התקנה שישולמו בדרך כלל מראש.
- כל עיכוב בתשלום יחייב את הלקוח בתשלום ריבית פיגורים בשיעור של 2% לחודש ובעלויות הצמדה, בנוסף לתשלום האמור, החל ממועד התשלום המקורי ועד למועד התשלום המלא בפועל על-ידי הלקוח. הלקוח יישא באחריות לכל עלויות והוצאות הגבייה של החברה, לרבות עלויות משפטיות החלות לעניין.
- ציוד שיסופק ללקוח ע"י החברה יישאר בבעלותה של החברה עד לפירעון מלוא תשלום הציוד.
- רכישת שירותים תתאפשר באמצעות תשלום בכרטיס אשראי או בהעברת בנקאית לחשבון החברה. באחריות הלקוח לוודא כי אמצעי התשלום הינם בתוקף. תשלום באמצעות כרטיס אשראי ייעשה על ידי בעל הכרטיס בלבד.
- הודעה על אישור ההזמנה תישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה. ההזמנה תיחשב כמאושרת רק לאחר קבלת הודעת החברה בדבר אישור ההזמנה.
- כל החיובים לשירותים כפופים לשינויים מפעם לפעם. החברה תודיע ללקוח מראש על כל שינוי בחיובים.
- הלקוח מסכים ומייפה בזאת את כוחה של החברה לבצע חיובים אוטומטים מחשבונו או מכרטיס האשראי בהתאם לתאריכי החיוב המופיעים על גבי ההצעה או על ידי אישור אחר של הלקוח. במידה והחברה לא יכולה לגבות את התשלום מחשבון הבנק ו/או מכרטיס האשראי מכל סיבה )מלבד פקיעת תוקף הכרטיס( יחויב הלקוח בתשלום לכיסוי הוצאות אדמיניסטרטיביות. סכום זה ייווסף אוטומטית לחיוב של אותו החודש. אין באמור כדי לגרוע מזכות החברה לחדול ו/או להקפיא ממתן השירותים במקרה של אי-תשלום ע"י הלקוח.
- באם לא שולם חיוב כלשהו ע"י הלקוח והחשבון הושהה ו/או הוקפא, יחויב הלקוח בדמי רישום מלאים בעבור הפעלה מחדש של החשבון.
סיום התקשרות
- החברה יכולה לסיים באופן מידי את ההתקשרות מול הלקוח בכל עת על ידי הודעה בכתב אם הלקוח מפר אילו מהחובות של הלקוח (כולל אי-תשלום) במסגרת תנאים אלו ו/או ההצעה, שלא תוקנה (באם ההפרה ניתנת לתיקון) בתוך 5 ימים מיום ההודעה בכתב המחייבת אותך לעשות זאת.
- כל צד רשאי לסיים ההתקשרות בין הצדדים בהודעה מוקדמת בכתב לצד השני לא פחות מ-30 ימים.
- עם סיום ההסכם מכל סיבה: (א) החברה תפסיק לספק את השירותים ללקוח; (ב) הלקוח יפסיק כל שימוש במספרים שהוקצו ללקוח והשירותים אחרים של החברה; ו-(ג) המספרים שהוקצו ללקוח יוחזרו לבעלות של החברה.
- סיום ההתקשרות בין הצדדים אינו פוגע או גורע בכל עילת תביעה שעמדה לכל צד לפני מועד הפקיעה או הסיום.
- בכל מקרה של סיום ההתקשרות יישא הלקוח בכל התשלומים המלאים בגין שירותי התקנה ו/או ציוד לרבות מכשירי טלפון שנכללים בהצעה.
אחריות
- החברה אינה אחראית בכל צורה מפורשת או משתמעת לפעילות הנעשית במוצרים או שירותים שסופקו על ידי החברה ללקוח. הלקוח מסכים לפצות ולשפות את החברה מפני כל הטענות, נזקים, עלויות והוצאות, לרבות שכר טרחת עורכי הדין, הנובעים ו/או הקשורים לשימוש שיעשה על ידו בשירותים של החברה וכן כל הפרה של התנאים אלו.
- החברה אינה מתחייבת שהשירות שסופק על ידה יתאים לדרישות הלקוח ו/או יסופק ללא הפרעה, בזמן, בתיאום עם תוכנות אחרות של הלקוח וללא שגיאות, פגמים וטעויות. כמו-כן הלקוח מצהיר כי הוא מודע לכך שתיתכנה תקלות/הפסקות/שיבושים באספקת השירות מעת לעת והחברה לא תהייה אחראית בנוגע להפסדים ו/או נזקים ישירים או עקיפים או תוצאתיים שינבעו בקשר לכך ו/או מהצורך בשירות.
- ידוע ללקוח, כי חלק מהשירותים מסופקים באמצעות צדדים שלישיים ובאמצעים טכנולוגיים מורכבים, אשר לחברה אין שליטה עליהם. לפיכך, החברה לא תהא אחראית לכל עיכוב במתן השירות הנובע מתקלות שאינן בשליטתה ואשר החברה לא יכלה למנוע אותן במאמץ סביר.
- אין החברה אחראית למכשירי טלפון ו/או ציוד נלווה המסופק ע"י החברה, אלא היצרן בלבד ובהתאם לתנאי אחריות היצרן ו/או הספק.
- חבותה של החברה, מקום בו קיימת, תהא מוגבלת לסכום התמורה ששולמה על ידי הלקוח לחברה בפועל או בגובה דמי שימוש תקופתיים ששולמו, בשלושת החודשים הקלנדריים האחרונים, הנמוך מבין השניים. הפיצוי יהא חד פעמי וכולל ולא יצטבר בגין כל אירוע נושא נזק.
קניין רוחני; מאגרי מידע
- המערכות של החברה, לרבות כל רכיביהן ותכניהן וזכויות קניין רוחני הקשורות ו/או הטמונות במערכת ובסימני המסחר הקשורים במערכת, הינם ויישארו בבעלותה המלאה והיחידה של החברה ו/או ספקיה. שינויים והתאמות ייחודיות אשר נעשו לבקשת לקוח, אף הם קניינה הבלעדי של החברה. הלקוח לא יעתיק, ישכפל, יתרגם, יתאים, ישנה, יקבל לידיו ולא ינסה לפרוץ את קוד המקור של המערכת או כל חלק ממנה (או לנסות לעשות את כל אלו או פעולות דומות לאלו), וכן לא יעשה כל עבודה נגזרת של המערכת או חלקה, והכל בין בעצמו ובין באמצעות צד שלישי, בין במישרין ובין בעקיפין.
- מבלי לגרוע מחובתו הכללית של הלקוח לעמוד בכל דין, באחריות הלקוח לעמוד בכל הוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 החלות עליו ובתוך כך מתחייב הלקוח כי, ככל והדבר נדרש לפי חוק הגנת הפרטיות, ירשום הלקוח את מאגרי המידע שלו וירשום את החברה כמחזיק של כל מאגר מידע הרלוונטי לעניין.
אבטחת השירותים
- החברה רואה באבטחת המידע של לקוחותיה ערך עליון ומשקיעה משאבים לאבטחת סודיות המידע. לעומת זאת, החברה אינה בודקת את המידע והתכנים שעוברים ברשת, למעט לצורך הגנה על הרשת שלה, ולכן באחריות הלקוח לנקוט באמצעי אבטחה הולמים (כגון כנגד וירוסים, חדירה למחשבים, אובדן מידע, חשיפת סודות וכו'), הנובעים מקישור לרשתות תקשורת חיצוניות או מהיכולת לקבל קבצים ומידע אחר ממקורות שונים, וכל שימוש שתעשה במידע או בשירותים הוא על אחריות הלקוח בלבד.
סודיות
- כל אחד מן הצדדים מכיר בכך שבמסגרת תנאים אלו ובמסגרת ההצעה של החברה הוא עשוי לקבל לידיו מידע סודי הנוגע לצד השני.
- על הצד המקבל מידע סודי: (א) לשמור על סודיות מידע סודי של לצד המגלה; (ב) לא לגלותו לאדם או ישות כלשהם, למעט לעובדיו או נציגיו שנחוצה להם ידיעת המידע הסודי כאמור לצורך מילוי תפקידם, זאת בתנאי שעובדים ונציגים כאמור יהיו מחויבים בדרך של התחייבויות בכתב החלות על המידע הסודי ואשר הוראותיהן מחמירות לא פחות מהוראות אלו, והצד המקבל יישא במלוא האחריות בגין כל נזק שייגרם לצד המגלה בשל גילוי כלשהו לגורמים כאמור. הצד המקבל ינקוט בכל האמצעים הנחוצים לשמירת המידע הסודי תוך שימוש באותם אמצעים שבהם הוא עושה שימוש לצורך שמירה על המידע הסודי שלו עצמו, ולא פחות מרמת זהירות סבירה.
- הלקוח מאשר בזאת לחברה לעשות שימוש בשם הלקוח ו/או בסמליל (לוגו) של הלקוח לצורכי פרסום ויחסי ציבור. החברה תהא רשאית להציג את שמו של הלקוח ו/או סמליל הלקוח במסגרת חומרי השיווק שלה ו/או רשימת לקוחותיה.
- בנוסף לאמור בסעיף זה, אופן הטיפול של החברה במידע של הלקוח מוסדר על-ידי מדיניות הפרטיות של חברה כפי שמופיעה כאן, המשולבת על דרך ההפנייה בתנאים כלליים אלו.
היתר היסקה
- כל העסקאות והשימוש באתר כפוף ל"שטר היתר עיסקא – ברית פנחס" המופיע באתר.
הדין החל
- תנאים אלו, כל הצעה או הסכם התקשרות, יהיו נתונים לתחולה ולפרשנות של הדין הישראלי, וכל מחלוקת ביחס לתנאים אלו תהא כפופה לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט במחוז תל אביב-יפו.
איסור המחאה
- ההתקשרות בין החברה לבין הלקוח, וכל זכות ו/או התחייבות מכוחה : (1) אינן ניתנים להעברה או המחאה על ידי הלקוח ללא אישור מוקדם ובכתב של החברה; (2) ניתנים להעברה או המחאה על ידי החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי.
שלמות ההסכם
- תנאים אלו, ביחד עם ההצעה ו/או הסכם התקשרות אחר, הנם ההסכם המושלם והיחיד שבין הצדדים ואין מלבד האמור כל תנאי ו/או מצג נוסף, הן בעל פה והן בכתב או בדרך אחרת שהצדדים התכוונו לחייב עצמם בהקשר להתקשרות ביניהם.