משפרים באופן משמעותי את השירות ללקוח
נהנים מתקשורת פנים ארגונית אפקטיבית
לא מפספסים שיחות שירות ומכירה
ניהול אפקטיבי של מוקדי שירות לקוחות, דורש מערכת ניהול תקשורת חזקה, אמינה ובעלת יכולות דינמיות נרחבות. המערכת של GIS מעניקה למוקדי שירות את כל צרכיו והרבה מעבר, עם מגוון פתרונות ייעודיים ופיצ'רים בהתאמה אישית, החל מקווים יציבים ועשרות אפשרויות לניהול מוצלח ואפקטיבי של מערך הטלפוניה. המערכת גמישה מאוד, מוצעת בעברית מלאה ומאפשרת ליהנות ממוקד טלפוני שעובד ומספק את כל צרכי הארגון.
המערכת גמישה ויעילה, ומאפשרת לקבל שליטה מלאה על מערך הטלפוניה, החל מביצוע בקרה, ניהול שיחות, הפניות ועוד
המערכת קלה מאוד לתפעול, ולכן בעלי עסקים נהנים מחיסכון עצום בזמן, הן באיתור שיחות, חיפוש הקלטות ועוד
GIS מעמידה לרשות לקוחותיה מערך תמיכה מלא המעניק שירות מקצועי ועזרה שוטפת בכל פניה
עם מערכת ניהול תקשורת של GIS לא מפספסים שיחות מכירה ושירות, כך ניתן לשפר את השירות ולהגדיל את המכירות!
מערכת ניהול קלה לתפעול
GIS מציעה הדרכה מלאה על המערכת,לצד שימוש נוח וידידותי.
תפריט ללא הגבלה
להוסיף ניתובים ללא הגבלה, זיהוי תפריטים בצג ולענות בהתאם.
העלאת תכנים
העלאת חומרים פרסומיים בזמן ההמתנה, לשנות תקליטים ולתזמן מענה.
ניהול הקלטת שיחות
כל שיחה מוקלטת ומאוחסנת בשרתי אמזון במייל ובממשק, עם אופציה לשליפה מהירה.
שיחה חוזרת אוטומטית
הגדרת שיחה חוזרת, אשר תחזור באופן אוטומטי אל האדם האחרון עימו התקיימה שיחה.
אנשי קשר vip
הגדרת אנשי קשר vip אשר יועברו ישירות לטיפול המנהל או העובד המתאים.
דו"ח שיחות ננטשות
עם מערכת GIS לא מפספסים שיחות! במערכת ניתן לראות דו"ח שיחות ננטשות.
תא קולי מתקדם
אפשרות להשארת הודעות כתובות או קוליות וחזרה מהירה
למתקשרים.
שליחת פקס מהמייל
שליחת פקסים ישירות לפקס היעד בקובץ PDF ללא צורך במכשיר פקס.
פתרונות לעבודה מהבית
מערכת GIS מעניקה פתרונות יצירתיים לעבודה מהבית, כולל התחברות מכל מקום.
שלוחת סים חכם
להפוך כל מכשיר סלולרי לשלוחה של המרכזייה עם כל האפשרויות המתקדמות.
חיבור נציגים לתור
השיחות מופנות ישירות מהמרכזייה לטלפונים ניידים שהוגדרו
כשלוחות.
GIS מערכות תקשורת | דוא"ל: [email protected] | טלפון: 0722280800 | מנהל מכירות ושיווק ישראל – שלוחה 1 – היתר עסקא – תנאי שימוש באתר