מרכזיות למוקדי שירות

עם מערכת ניהול תקשורת  למוקדי שירות לקוחות

משפרים באופן משמעותי את השירות ללקוח

נהנים מתקשורת פנים ארגונית אפקטיבית

לא מפספסים שיחות שירות ומכירה

ניהול אפקטיבי של מוקדי שירות לקוחות, דורש מערכת ניהול תקשורת חזקה, אמינה ובעלת יכולות דינמיות נרחבות. המערכת של GIS מעניקה למוקדי שירות את כל צרכיו והרבה מעבר, עם מגוון פתרונות ייעודיים ופיצ'רים בהתאמה אישית, החל מקווים יציבים ועשרות אפשרויות לניהול מוצלח ואפקטיבי של מערך הטלפוניה. המערכת גמישה מאוד, מוצעת בעברית מלאה ומאפשרת ליהנות ממוקד טלפוני שעובד ומספק את כל צרכי הארגון. 

מערכת חכמה שמותאמת למוקדי שירות לקוחות 

שליטה מלאה

המערכת גמישה ויעילה, ומאפשרת לקבל שליטה מלאה על מערך הטלפוניה, החל מביצוע בקרה, ניהול שיחות, הפניות ועוד

חיסכון בזמן

המערכת קלה מאוד לתפעול, ולכן בעלי עסקים נהנים מחיסכון עצום בזמן, הן באיתור שיחות, חיפוש הקלטות ועוד

שירותי תמיכה מלאים

GIS מעמידה לרשות לקוחותיה מערך תמיכה מלא המעניק שירות מקצועי ועזרה שוטפת בכל פניה

שיפור השירות

עם מערכת ניהול תקשורת של GIS לא מפספסים שיחות מכירה ושירות, כך ניתן לשפר את השירות ולהגדיל את המכירות!

מוקד שירות לקוחות חייב מערכת ניהול תקשורת חזקה…

 
חברת GIS מעל עשור מטמיעה מערכות טלפוניה חכמות בעסקים, עמותות וארגונים, ושומרת על רמת איכות גבוהה, לצד שילוב טכנולוגיות מהמתקדמות בתחום. החברה פיתחה מרכזיות לעמותות בעלות פונקציות נרחבות, על גבי חומרה ותכונות מהמתקדמות בעולם. כדי להבטיח שירות רציף ואיכותי לעמותות, לחברה מערך שרתים בכמה מדינות שונות, המספקים גיבוי מלא לכלל המידע המאוחסן.

מהאפשרויות המדהימות
של המערכת!

מרכזיות לעסקים קטנים וגדולים

היתרונות של מרכזיית IP של GIS למוקדי שירות לקוחות

פונקציות מורחבות

הפניית שיחה לפי זמן שעה ותאריך

פיתוח תוכנות מותאמות למוקד

הקלטות שיחות נכנסות ויוצאות

הפניית שיחה בכל מצב ובכל מקום

ניהול מספר מוקדים בו זמנית

הפונקציות המתקדמות של המערכת


מערכת ניהול קלה לתפעול

GIS מציעה הדרכה מלאה על המערכת,לצד שימוש נוח וידידותי.


תפריט ללא הגבלה

להוסיף ניתובים ללא הגבלה, זיהוי תפריטים בצג ולענות בהתאם.

 


העלאת תכנים

העלאת חומרים פרסומיים בזמן ההמתנה, לשנות תקליטים ולתזמן מענה.


ניהול הקלטת שיחות

כל שיחה מוקלטת ומאוחסנת בשרתי אמזון במייל ובממשק, עם אופציה לשליפה מהירה.


שיחה חוזרת אוטומטית

הגדרת שיחה חוזרת, אשר תחזור באופן אוטומטי אל האדם האחרון עימו התקיימה שיחה.


אנשי קשר vip

הגדרת אנשי קשר vip אשר יועברו ישירות לטיפול המנהל או העובד המתאים.


דו"ח שיחות ננטשות

עם מערכת GIS לא מפספסים שיחות! במערכת ניתן לראות דו"ח שיחות ננטשות.


תא קולי מתקדם

אפשרות להשארת הודעות כתובות או קוליות וחזרה מהירה 

למתקשרים.


שליחת פקס מהמייל

שליחת פקסים ישירות לפקס היעד בקובץ PDF ללא צורך במכשיר פקס.


פתרונות לעבודה מהבית

מערכת GIS מעניקה פתרונות יצירתיים לעבודה מהבית, כולל התחברות מכל מקום.


שלוחת סים חכם

להפוך כל מכשיר סלולרי לשלוחה של המרכזייה עם כל האפשרויות המתקדמות.


חיבור נציגים לתור

השיחות מופנות ישירות מהמרכזייה לטלפונים ניידים שהוגדרו

כשלוחות.

למערכת יש שליטה מדהימה על הפניית שיחות! אפשר להפנות שיחות לניידים או לכל מספר אחר בשעות קבועות או בזמנים ספציפיים בצורה מאוד גמישה. למעשה, מדובר על צלצול כפול ומשולש אם לא עונים בשלוחה, ולאחר מכן השיחה עוברת לנייד או למספר ניידים ללא הגבלה.

כל שיפור גדול במוקדי שירות לקוחות, מתחיל בצעד אחד קטן…

אתה מוזמן לעשות את הצעד הזה ולהתקשר אלינו >>>

להתאמת מערכת וקבלת הצעת מחיר ניתן ליצור קשר

טלפון: 072-2280800 | דוא"ל: [email protected]
 
דילוג לתוכן